söndag 7 december 2008

Elin och kalendern...


Helgen har vart fruktansvärt tråkig! Jobbade fredag, lördag och söndag. På praktiken alltså, så trots att jag jobba hela helgen får jag ju inte ett ruttet öre. Seeeegt! Men ikväll har det iaf vart en alldeles perfekt söndagkväll. Elin kom, så vi laga lite go mat. Sen började vi frossa. I "Mysteriet på Greveholm". Så mysigt! Älskar den julkalendern! Men vi såg bara fem avsnitt, kan ju inte se alla på en gång, då försvinner magin lite. Så vi har ett antal avsnitt kvar att se. Får bli en annan myskväll till de! Men jag slängde iaf ut Nicke. Inte kul att ha honom hemma, då kan man ju inte snacka tjejskit...!
Han har iaf inte kommit hem än, men det gör inget. Jag har riktigt mysigt alldeles för mej själv. Alla ljus i hela lägenheten är tända, och det är många det! Så luktar det sådär gott som de gör när man har doftljus lite här och var=)
Jag har ett problem. Ska snart tillbaka till skolan. Under de tolv veckor vi haft praktik ska vi ha läst en kurs. Arbetsmiljö och Säkerhet. Här är mitt problem. Jag har inte läst ett skit! Jag har tappat bort papperen med alla frågorna! Gaaah! Nu måste jag få tag i papperen på nåt annat sätt. Och sen måste jag läsa kursen på den en och halva vecka vi har kvar. Orkar inte!!

Inga kommentarer: