fredag 19 december 2008

Mina stackars paneler...


Silly gillar att klättra. Jag gillar inte att Silly klättrar. Det var dom gardinerna det! Jag har fått möblera om hemma. Katterna river sönder mina blommor. Så jag har fått flytta dom. Får se om mina stackars plantor får vara ifred nu. Förmodligen inte!
Nickes morfar ligger på sjukhuset i Kalmar. Han har opererat bort en njure. Han är inte den som klagar så därför tyckte jag nästan synd om honom när vi hela tiden frågade om han hade onMen han mådde väl så bra som man kan göra med ett hål i magen.
Men vi stannade kvar i Kalmar. Älsklingen och jag gick och åt på Zorbas. Och sedan var det bio som gällde. Nya Bond. Men jag blev lite besviken. Däremot var jag inte besviken på godiset. Jag åt så mycket så jag mådde illa till sist!
I eftermiddag är det en stund på rullbandet som gäller. Men vi får se hur det går, jag har ont i mina benhinnor. Varför får man det och vad kan man göra åt det?? Jag har inte en aning!
Sedan är det ju innebandy ikväll. Sista matchen i Mås...sedan är det tydligen B-måla som gäller. Vill inte behöva åka iväg! Suck!
Vi ska gå och växla pengar idag med. Behöver ju Baht till Thailandet! Pratade med en på jobbet som precis vart där. Dom hade haft 30 grader och mer än så! Yes!!
Och så hade man lov då...Så härligt! Sista dagen i skolan igår! Längesen man hade jullov. Men det är häääärligt! Me like!

Inga kommentarer: