onsdag 17 december 2008

Flötiga scones och kattgräs

Var hemma hos Elin och hennes katt "Stefan" på frulle imårse. Sååååå mysigt! Vi gjorde scones. Jag skötte det mesta. Därför gick det som vanligt, snett. Vi gjorde bara en halv sats scones eftersom vi bara var två som skulle äta. Men när det var dags att hälla i smöret glömde jag att jag bara skulle ta hälften och tog istället enligt receptet. Resultatet blev extremt flötiga händer när vi åt dom. Men vad gör de, gott va de! Sen kollade vi som vanligt på Mysteriet på Greveholm. Men det roliga är att vi kollar inte. Vi sitter och snackar massa skit och har på de i bakgrunden. Ibland kan vi skratta åt nåt skämt, men mer än så är det inte. Hehe...Elin har ett jättestort och fint hus. Jag blev riktigt sugen på husköp jag me när ja va hemma hos henne. Vill ha, NU! Skola först. Sen hus.


Detta är numera mina katters kost. Eftersom katterna bara är inomhus så kan de inte äta gräs som de skulle gjort i naturen för att spy upp hårbollar. De går istället lös på mina växter. Men nu är det stopp med det! Har odlat eget kattgräs (finns att köpa i djuraffären) och hoppas få ha växterna ifred!

Inga kommentarer: