måndag 22 december 2008

My babe!




Min underbara Emilia kom på besök hos mej ikväll. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om henne. Vi umgicks jättemycket på högstadiet och hade så kul! Min första fylla upplevde jag med henne. Det var på hjortberget med någon hemsk häxblandning. Usch! Och vi var alltid vid varandras sida i korridorerna på Rödsle (oftast sjungandes på musiken till nån disneyfilm eller musikal). Men nu är vi äldre. Hon bor i Götet och jag bor i tråkiga Mås...

Ikväll fick jag iaf träffa henne igen och det var mysigt! Jag hämtade henne i Långemåla. Hon hade vart och blivit fotad av en fotograf. Hur coolt är inte det?!! Här är iaf en av hennes gamla bilder som han tagit (de nya bilderna hade i skrivandets stund inte kommit upp än):

Hon är så vacker min Emilia!
Ikväll tittade vi på en av mina favvofilmer. Sweeney Todd. Johnny Depp när han är som snyggast (även om dom gjort sitt bästa för att få honom oattraktiv i den filmen. Dom lyckas inte!) Till filmen åt vi tacopasta och efter det GODIS! Tack Emilia för Lakrisalen du lämnade kvar, den satt fint i Lizas mage.
I vilket fall fick jag ett sms av sötnosen när hon åkt. "Tack Liza för en underbar kväll. Du är alltid lika söt och vacker. Saknar dej redan, haha. Får ta och ses oftare tycker jag. Massa kramar Emilia." Va inte de sött?
Love you babe!
Nu väntar jag på att mannen ska komma hem. Han är hemma hos Gunnar och pimplar öl och kollar på fotboll. Så jag får nog vänta ett tag till.
Nehe, nu väntar duschen för mej. Somnar oftast ganska fort när jag är varm och nyduschad. Och det kan jag behöva.
Sov gott alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej bubbis.. har inte kollat din blogg på väldigt länge men nu gjorde ja de.. du är så söt Liza som skriver så där snällt om än hehe.. saknar dig massa. måste verkligen ses snart igen.. vår första fylla ihop va inte å leka med :( kommer du ihåg va leriga vi var sen när vi kom hem till mig shit alltså. hur skulle vi förklara för våra päron att dom blivit leriga av sig själva haha.. miss den tiden. jaja när ja kommer hem ska ja ringa dig direkt.. puss och massa kärlek till underbara dig