fredag 28 november 2008

tråkig fredag

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem. Han är och spelar innebandy i Ljungby. Han trodde själv att han skulle komma vid ett inatt. Sent och tråkigt. Sitter med en filt runt mej i soffan men önskar hellre att ha hans armar runt mej å bli värmd av honom istället. De e mysigare...
Lördag imorgon men de blir inte nån sovmorgon för mej inte. 9.30 är det ju box så det blir upp tidigt och äta frukost. Måste träna järnet nu och fixa till bikiniformen. På tal om bikini vann jag en på Tradera häromdagen. Ed hardy...Ska bli kul när den kommer hem och jag blir så besviken om den inte passar.
Har precis sett Idol. Är det bara jag som tycker att det är fruktansvärt dåliga idoler i år? Och är det bara jag som tycker att Carola ska pensionera sej och aldrig synas i tv-rutan igen? Hon är bara för mycket... Och vad håller Katrin på med? Hon avgudar ju Carola! Jag avgudade Katrin innan men nu sjönk hon lågt i mina ögon...Skärpning Zytomierska!

Inga kommentarer: