torsdag 13 november 2008

Det kliar i mina bloggfingrar...

Har haft världens jobbigaste dag. Började jobba vid åtta imårse. Jobbade till 12.15. Började sedan praktiken 12.30 och jobbade fram till 20.30. Va sen tillbaka på jobbet 21.00 där jag är nu och ska sova natten. Längtar till helgen när jag är heeelt ledig. När hände det sist????
Ska väl försöka pallra mej iväg till boxen på lördag i och för sej... för jag har blivit ett litet fetto!!! Sådeså!!

Vet ni vad jag gjort?? världens konstigaste grej. jag har dragit ut mina framtänder. jag ser ut som ett miffo! som väl är har jag ju proteständer men utom dom i så ser jag grotesk ut!! men proteserna är jättefina så det syns verkligen inte... men längtar inte till när jag får titanskruvarna för de kommer va fruktansvärt! kommer göra såååå ont och soppa blir min föda för ett bra tag framöver då...
Rädda mej nån!!

Inga kommentarer: