onsdag 26 november 2008

Såhär kommer jag se ut i vinter med min nya mössa och halsduk. Mysigt!

Nicke och jag va i Kalmar igår. Hämtade passen och passade på att shoppa lite. Jag köpte alldeles för mycket med tanke på utlandsresan. Usch, vad arg jag kommer va på mej själv när jag ska shoppa i thailandet utan pengar. Tanken är ju att Jag, Nicke och Anna Månssonska ta en tripp till Bangkok och shoppa en dag. Fast Nicke är inte så pigg på det längre eftersom det typ e värsta inbördeskriget där. Men jag ska nog få med han på ett eller annat sätt. Han vet bara inte om det än. Men igår köpte jag iaf en hel del grejer som jag var tvungen att ha. Bland annat lite smink från favvomärket Clinique.

Mina grymt snygga undisar från New Yorker!

Men det roligaste vi köpte var ändå spelet. Mer än så säger jag inte...;)

Nicke å jag hade sovmorgon idag. Han ska på utbildning i några dagar och åkte inte hemifrån förrän 8.15. Men mej gjorde det knappt nån skillnad eftersom hans äckliga klocka började ringa som vanligt kl 5! Nicke vaknar ju inte! Jag fick som vanligt slå och nästan skrika åt honom för att han skulle vakna. Och efter det kan ju inte jag somna om. Morr!
Har precis satt i mej en nyttig frukost. "Ät frukost som en drottning, middag som en prinsessa och kvällsmat som en tiggare." Det är tydligen receptet för att gå ner i vikt. Det funkar! Jag har faktiskt gått ner ett kilo eller två! Men har mycket kvar innan vi åker till Thailandet.

Idag ringer fröken Jobbig för att berätta hur mina närmsta veckor kommer se ut. Jag vill inte veta. Jag avskyr henne. Någon mer deprimerande människa finns inte. Och så ska hon bestämma över mej! Jag skulle bilja bestämma hur hennes närmsta veckor skulle se ut. Isåfall skulle hon få spendera dom i Alaska. Eller nåt.

Städdag idag. Hjälp nån?

Nähä, nu ska jag in på Tradera och kolla om bikinin från Ed Hardy som jag budat på finns kvar. Hoppas!!

Inga kommentarer: