tisdag 18 november 2008

Väggarna krymper

Jag är fortfarande duktigt förkyld. Jag har varit inne sen i lördags med några få undantag (affären, skjutsa kompisar, syon) och de e sååå skönt att bara vara hemma. Iaf såhär på förmiddagen. På eftermiddagen brukar jag få lite ångest över att bara se väggarna här hemma.

Men idag är dagen D då det händer. Nicke å jag ska styra bilen till Kalmar. Han ska köpa ett nytt spel till sitt kära Xbox. Och sen ska vi göra nya pass. Det bär ju snart av till Thailandet! Längtar....
Jag är så grymt shoppnigsugen. Vill verkligen handla i Kalmar. Men det går inte. Har ju inga pengar!! Snyft... behöver ju nya jeans. Jaja, får väl trösta mej med att jag faktiskt köpt nya stövlar denna månaden.
Nehe, om man skulle knapra i sej lite frukost... Inte för att jag är hungrig, utan för att jag kommer bli!

Inga kommentarer: