lördag 15 november 2008

Förkyld

Jag känner mej som en rutten säck potatis idag. Jag är snorig, har ont i huvudet och är allmänt nere. Typiskt, när man äntligen har en helg ledig så blir man sjuk. Men det är väl så det brukar va...? Man går i 110 knyck hela dagarna för att hinna med allt som ska göras och när man väl sätter sej lite och tar det lugnt, då säger kroppen ifrån.

Lördagmornar är så himla tråkiga! Mest för att Nicke bara sooooover. Jag unnar honom verkligen att sova, han går ju upp kl 5 på morgonen fem dagar i veckan. Men jag kan verkligen inte sova länge på mornarna. Idag sov jag till nio sen va det alldeles för tråkigt. Men det finns ju ändå inget att göra. Börja städa och dona har jag inte alls lust med såhär på morgonkvisten. Och det finns inget att se på tv. Huuu vad jag klagar!

Men igårkväll hade jag iaf trevligt. Kollade när Nick and the gang spelade match. Men satt mest å bubblade med Malin. Tror aldrig en innebandymatch gått så fort...

Inga kommentarer: