måndag 15 juni 2009

Har hafr städkväll medan Nicke tränade. Har hållit på i flera timmar, det var så skitigt! Och ändå har jag inte tagit golven. Det får bli morgondagens projekt.

Har äntligen varit i Oskarshamn och fixat mina naglar. Jag älskar det! Ovant att ha långa naglar, men det är så jag!!

Är det så att jag inte får jobb blir det till att dra till Ohamn imorgon igen och träffa min älskling Emilia som är hemma. Huu vad underbart och fika med henne!

Usch vilket opersonligt och tråkigt inlägg detta blev. Men det är så jag känner mej. Opersonlig och tråkig.

5 kommentarer:

Helena sa...

Du är inte alls opersonlig och tråkig SÅ DET SÅ

Unknown sa...

Liza, du är allt annat än opersonlig och tråkig!! Visst känner man sig snyggare med fina naglar ;) en vardagslyx som man förtjänar! Hoppas du och Jille hade en bra dag igår, ni kommer behöva hålla ihop..Och mer om det kan vi ta nån annanstans, mer privat..Ska informera er ordentligt en dag nu. Hmm.. Kanske ska skicka ett mail till dig på facebook nu innan du börjar jobba.. Påminn mig!!! Du kan ju kanske redan ha blivit lite insatt i situationen av Madde?? Bara tänk på att ni är bäst, och särskilt du, som har jobbat hos oss så länge och alltid ställer upp när du kan. Du vet att vi alla är lyckliga över att du är hos oss i sommar! Efter sommaren blir det en personalfest, där du som vanligt är inräknad i personalgruppen :) Kramar!!!

Liza sa...

Åh, Nina, vad du är gullig!! Nu blev jag så glad och kommer nog hoppa runt hela dagen! Det ska bli kul att börja jobba nu...! Jag är redo!

Petra sa...

kan bara instämma i föregående talare

Kram

Emma sa...

Nina har redan sagt det som skulle sägas :)