torsdag 4 juni 2009

Äckligt inlägg

Vissa dagar hatar jag min mobiltelefon. Ni vet sådana dagar när man är trött och stressad och massa jobbiga människor ringer stup i kvarten. Andra dagar är det tvärtom, då hoppar jag nästan av glädje när någon ringer till mej. Och sådana dagar gör jag ALLT för att svara, även om det inte är läge. Idag är en sådan dag när jag är fruktansvärt pratsjuk. Alldeles nyss ringde telefonen och det var verkligen inte läge att svara. Jag satt på toaletten och gjorde det stora, äckliga, bruna. Under tiden ringer telefonen. Jag kniper av. Har ni knipit av en korv nån gång? Det gjorde jag idag. Fattar ni vad snabb jag e?!! Jag hann knipa av, torka mej, och springa tvärs genom hela lägenheten och svara. Linda, nu vet du varför jag kanske lät lite anfådd och uppjagad i telefonen. Men, exakt just nu, kom jag på vad jag glömde göra. Spola. I ett sådant här läge är det inte så bra om någon kommer och spontanhälsar på och vill låna toaletten.

1 kommentar:

Linn sa...

Liza du är för rolig!Jag gråter av skratt just nu!!!