söndag 28 juni 2009

Dagen...

Har haft tre riktigt härliga dagar. (Nu bortser vi från jobbet).
I torsdags var vi hos Elida och spelade spel och drack ett glas vin eller två. Gissa vem som vann spelet? Rätt gissat, me!
I fredags var vi hos Ewe innan vi gick vidare till Bobby som för övrigt har världens sötaste kattungar. Fyra stycken. Gos!
Igårkväll gick jag återigen till Ewe efter jobbet och sedan skjutsade jag in dom till Oskarshamn. Riktigt goa dagar och riktigt goa brudar!

Idag ska vi hem till svärmor och svärfar och njuta av solen. (Blir ju inte mycket av det annars när man bor i lägenhet.) Min tanke är att jag ska tvätta bilen. Men det är verkligen det tråkigaste jag vet!! Har en känsla av att jag inte kommer göra det i slutändan. Tänkte även ta med mej mina inlines. Jag kan inte ens åka men ska göra ett tappert försök.

2 kommentarer:

eragnarsson sa...

jag kan tvätta din bil!! men bara utsidan! tkr dt är kul (a)

Liza sa...

Jamen då bestämmer vi det! men hur gör du med gipset??