onsdag 24 juni 2009

Groggy kississar

Det har varit en minst sagt händelserik dag! Idag var ju dagen D när katterna skulle steriliseras. Färden in till Oskarshamn har aldrig känt så lång. Dom var helt förstörda båda två. Giggs sket ner sej och Silly höll på att ta sönder hela buren när hon på allvar trodde att det gick att fly. Och det vrålet på båda två. Usch, jag kände mej som en dålig människa när jag tvingade dom gå igenom detta...
Medan katterna fixades passade jag på att åka och hälsa på morfar. Han blev så glad! Lilla moffa...
Nästa stopp var på showcase där jag fixade naglarna. Så gutt att ha dom iordning igen. Nu ska jag verkligen försöka låta bli att pilla på dom så kanske dom håller sej ett tag... By the way så var vi tre mönsteråsare därinne som fixade våra naglar samtidigt. Snacka om att ryktet om det stället spridit sej i Mås.

Dagens jobbigaste: Är att jag numera har en buckla i min bil. När jag skulle parkera var det en tant som "glömde" kolla bakåt när hon backade ut och såg inte mej. Jag inser vad som håller på att hända och försöker snabbt lägga i backen och backa därifrån. Men jag hinner inte. Hon kör på mej. Suck! Hon erkände direkt att det var hennes fel och jag fick namn och telefonnummer. Men det får bli morgondagens problem... Men ååhh..tanter och bilar, ingen bra kombination.

Kissarna börjar sakta men säkert vakna upp här hemma nu. Men man kan nästan tro att nån hällt i dom en massa alkohol för dom vinglar precis som jag gör under helgerna;) Nämen skämt åsido, dom repar sej nog snart.

Morgondagen blir en intressant dag. Jag ska stå på mej.

4 kommentarer:

Madde sa...

stå på dej!!!!!!!!

=)

Liza sa...

Haha! Det blir rapport till dej sen=)

Petra sa...

Bara gissar! men STÅ PÅ DIG.
kram

Liza sa...

Haha! Rätt gissat;)