tisdag 16 juni 2009

Coffe House

Träffade mina babes Linn & Emilia idag. Tog en fika på CoffeHouse och passade på att prata om feta männsikor. Därför är jag pepp på träning och ska snart dra iväg. Hur bra är inte det?! Mer snack om feta!

Giggs löper just nu och det är äckligt. Hon ålar sej på golvet med rumpan i vädret. Jag vet nog vad hon vill...

Skaffade mej ett riktigt snyggt linne idag. Det sitter som gjutet och man får riktigt snygga bazookas i det.. Nicke gillade det däremot inte men det är jag inte förvånad över. Han tycker knappt att några av mina kläder är snygga. På bluesen frågade jag honom om han tyckte att min klänning var fin (som för övrigt är världens snyggaste klänning). Då sa han "Huvudsaken är att DU är fin. Klänningen är inte viktig" Det var i och för sej ganska gulligt sagt.

Inga kommentarer: