lördag 13 juni 2009

Fihas studentfest!!

Fihas fest blev riktigt lyckad! Jag tror vi var 65 personer och morsan hade fixat SÅÅÅÅ mycket mat! Vi åt oss proppmätta och sedan dansade vi. Som den duktige storasyster jag är höll jag ett litet kort tal och jag tror det var lyckat för folk skrattade! Var nära en liten tår på slutet när jag förklarade min kärlek till henne, men jag lyckades hålla mej.
Efteråt åkte de flesta hem till Skrika för efterfest och då startades grillen och ukelelen togs fram! Ett 30-tal sov över hemma hos mamma och pappa, ibland är en loge bra att ha! Och imårse bjöds alla på frukost! Mina förädrar är bäst, dom har verkligen ansträngt sej för att Fiha ska få världens bästa dag, och det fick hon!!

Nicke busade med småtjejerna...

...och sedan tog han en svängom med morsan!







Efterfest hos mor och far!




Nicke och jag kom hem för en stund sedan. Vi har legat båda två i soffan och sovit. Vi drar snart till nästa fest som är en kombinerad "invigning av altanfest och Emma har slutat nianfest!

Inga kommentarer: