måndag 21 september 2009

Trött, sliten och stressad. Det är så jag känner mej efter denna jobbarhelg. Underbart att vara ledig ikväll och imorgon! Fast kommer det jobb tackar jag givetvis ja till de! Det börjar komma in nya vikarier inom omsorgen och även att jag vet att jag går före dom så känner jag ändå att jag måste vara på hugget.

Det händer mycket på praktiken och jag hade gärna stannat kvar idag för att det är så spännande. Det är situationer jag aldrig varit med om tidigare. Men så är det också det gamla vanliga att som elev får jag inte göra något själv. Inte ens hjälpa de boende med maten och det tycker jag är lite tråkigt. Jag är inte en person som gillar att svansa efter folk utan vill ta tag i saken själv.

Nu ska jag kika lite på webbtv (vår vanliga tv funkar fortfarande inte) och sen ska jag kanske göra nån nytta här hemma.

Inga kommentarer: