måndag 14 september 2009

???

Jag saknar skrivandet. Jag gör verkligen det. Frågan är ju: fortsätta blogga eller inte? Jag vet inte vad jag vill. Eller, jag vet att jag vill skriva men jag vill inte att ALLA ska veta vad jag gör hela tiden. Det finns många olika kategorier som läser min blogg, även sådana som jag bara vet vilka dom är till utseendet. Det är lite läskigt att dom vet allt om mej och jag inte vet ett skit om dom.
Och att vara mindre personlig är inte ett alternativ. Ska jag utesluta vissa saker jag skrev om innan så kommer det inte bli roligt att läsa. Och ännu värre, det kommer definitivt inte vara rolig att skriva. Nee, jag måste vara personlig, annars funkar det inte.
Men jag saknar ju bloggen. Det gör jag.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Klart du ska blogga Liza!! Du kan va personlig fast du är lite kryptisk när du skriver ;)
Så gör jag, skriver inte på långa vägar vad som händt i verkligheten mot det som står skrivet i bloggen :D
Dessutom skriver du roligt och underhållande. Blogga! blogga! blogga!!!!!
Kramar

Liza sa...

Hahaa! Jag ska skriva ett inlägg till din ära;)

Emma K sa...

Ja, klart du ska blogga Liza. Du kan ju, det är jättekul att läsa din blogg.. Som Nina skrev, du kan vara lite kryptisk, bara du skriver :) kram

Linn sa...

Kul att du börjat igen!!! Jag älskar ju att läsa :-) Kan du inte sätta lösenord på den då? Och bara skicka ut det till dem du vill ska läsa? Hoppas allt är bra, och vad roligt med huset. Kramar!