fredag 25 september 2009

Ledig!!


Vet ni vad? Idag är jag ledig!! Så underbart! Ska bara vara hemma och mysa hela dagen. Eller nja, nästan iallafall..
Detta skall göras idag:
- Lön= storhandling
- Besöka gymet (spinning eller gym? det är frågan!)
- Ett gäng öldrickande killar kommer till mitt hus
- Parabolen ska sättas upp (Det får de öldrickande killarna göra)
- Hämta gardiner som nu är färdigsydda (Nej, jag kan INTE sy och jag vägrar lära mej!)
- Eventuellt fika med Linda
- Tanka bilen
- NJUTA av att vara ledig. OBS! MYCKET VIKTIGT!
Alla muskler i min kropp vill att jag ska gå till den öppna spisen och tända en mysig eld. Men jag tror inte de öldrickande killarna när dom kommer blir så glada. Det blir nämligen väldigt kallt på övervåningen om man gör det. Och det är ju på övervåningen de helt säkert kommer hålla till när parabolen är uppe. På tal om parabol, vi har varit utan tv sen vi flyttade, det vill säga, sen augusti! Så, jag är inte så up to date i vad som händer i tv-världen just nu! Tur det finns webbtv. Jag har ett ynka avsnitt kvar (Skäms om jag säger vilket program så jag vägrar! Och Nina, du är tyst!) ett ynka avsnitt, sen måste jag börja kolla på nåt annat. Förmodligen blir det svenska hollywoodfruar och sen True blood. Åh, älskar höst. Speciellt när man är..............LEDIG! Wihoooo!

2 kommentarer:

Helena sa...

Bara njut och slappa dt är du väl värd. Hoppas det går bra med parabolen i kväll. Kram

Unknown sa...

Åhh vad jag är frestad att berätta vilken serie du är besatt av :D