söndag 20 september 2009

Målning!


Detta är vad min händige man gör just nu. Målar taket i hallen. Tro mej, det är skitjobbigt! Jag ska inte måla nåt idag eftersom jag börjar jobba om en timme. På måndag däremot får jag nog dra mitt strå till stacken.
Praktiken går bra men har en känsla av att dagen idag kommer bli väldigt tung. Fast det är ju det jag gillar! Så...på att bara! Annars är det en väldig torka på jobb just nu. Som det ser ut nu jobbar jag 70 timmar denna månad och det är inget vidare eftersom jag inte har någon annan inkomst. Vill inte ha csnlån jue!
Kom precis hem från morgonpromenixen och nu är det duschen som gäller. (Hur jag nu ska komma in eftersom dörren är igentejpad där Nicke målar?)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha! Klättra in genom fönstret istället??? ;)
Kram

helena sa...

hej gud vad fint det blev, har ju bara sett efter en första målning men det blev kanon. Har bidragit med att tejpa lite runt om. Kram

Liza sa...

Som väl är har vi en extra ytterdörr som går till bastun så jag tog mej in den väggen! Tack för hjälpen Helena!