onsdag 18 juni 2008

Jag skiter i allt men de skiter ja i!

Jag blir så sur. Ryssland har precis gjort 2-0 och nu skiter jag i allt. Hoppet är släckt och jag har gett upp. För NEJ, Suede kommer inte att vända!

Mitt internet funkar inte. Jag har försökt lösa problemet men de går inte. Pratade med Telia i över en halvtimme igår utan nåt resultat. Det enda direktivet jag till slut fick var att jag skulle gå ut på microsofts hemsida (hur jag nu ska kunna göra det när mitt internet inte funkar) sen skulle jag spara ner nåt tjottahejtiskit på ett USB minne, lägga in det på min dator och sedan installera. Hur ska jag lyckas med det?!! Jag kan ju ingenting om datorer! Buuuuuu Telia....

Och just de, jag har rött hår. Har ingen aning om hur det kom sej. Gjorde det på Ewas skönhetssalong (som verkligen är det billigaste någonsin) Jag sa att jag ville ha lite varma röda toner i. Inte hela håret rött... Så jag fick en chock första gången jag titta mej i spegeln. (Kanske därför dom e billiga??) Och i salongen är man ju dessutom alltid så ful! Alltid när jag går därifrån har jag nån fluffig mormorfrisyr och längtar så till jag kommer hem och får styla de själv. Och då blev det väl någolunda bra. Men det är fortfarande jättekonstigt och ovant. Och jag kommer nog inte behålla denna färgen alltför länge. Skulle vilja ladda upp bilder men nu sitter jag på jobbet utan en USB-kabel. Sorry!

Va i Kalmar idag med älsklingen. Mycket trevligt trots att vi retade varandra så mycke så vi nästan blev arga till slut. You and me babe!
Och just de, råkade ta ett hål till i örat. Hur ska jag förklara vart?? I locket. Det som går ut utanför öppningen. Finns säkert ett jättelätt ord för det som inte jag vet om.

Mycket saker som kostar just nu. Tusenlapparna rinner iväg utan kontroll! Uscha!!

Har fått jobba lite extra senaste tiden. På Torshaga och Södra Hemtjänsten. Hemtjänsten ringde i torsdags och bad mej komma in och jobba. Alltså jobba, inte gå brevid. Jag som inte satt min fot där innan och hade ingen aning om nånting. Men det gick bra och jag var fruktansvärt stolt över mej själv när jag gick hem på kvällen. Riiiiispekt!

Inga kommentarer: