tisdag 10 juni 2008

Den som väntar på något GOTT...

Denna dagen är en enda lång väntan. Då tänker ni såhär: Hon väntar på matchen på allas läppar. Sverige-Grekland. Det är sant. Jag väntar på matchen. Men det finns nåt jag väntar på ännu mer. MAT!! Jag är hungrig. Pratade om vad gott det skulle vara med bakad potatis idag på jobbet. Så det var klart att jag var tvungen att äta bakad potatis till middag. Med ishavsröra. Men vilken tid det tar!! Potatisarna har vart inne i snart en och en halv timme. Stackars Nicke hann inte äta innan träningen och han va jättehungrig!!
Sen väntade jag förut på att Nicke skulle gå och handla. Han somnade istället och det blev därför jag som fick gå och handla. För typ sjunde dagen i rad. MORR!

Idag har Nicke suttit framför en dvdskiva och försökt lära sej spela gitarr. Han är söt!

Nu gjorde Spanien 1-0 by the way! Vi får se upp för dom på lördag. Eller...? Var det Ryssland på lördag? Jag vet inte, jag har ingen koll!

Inga kommentarer: