torsdag 12 juni 2008


Jag är fruktansvärt trött på alla bilder folk (och även jag) lägger upp på sig själva där man posar och är riktigt snygg. Alltså, då menar jag att man gör sig till för att bli snygg. Det är något alla kan göra för bilder kan faktiskt ljuga. Därför tänkte jag lägga upp lite mindre lyckade kort på mig där alla mina skavanker syns. Hoppas ni fortfarande vill vara kompis med mig efter detta! Please!

Det äckliga med denna bilden är inte tungan (även om den också är äcklig) huvudäcklet här är den lilla "snoppen" bak i svalget som definitivt inte är liten.










Fick för mig att bli blond en dag. Ingen bra idé!
























Världens största panna!





















Har kollat många gånger på den här bilden för att förstå. Var kommer magen ifrån??!! Jag ser jättegravid ut! Help!!



Det blåser. Om ni inte ser det.






Vadå?? Jag har väl inte druckit? Inte Robin heller!! Sådeså!







Let me out of here!
















Varför ska jag envisas med att gör miner hela tiden?




Testade nåt sånt där läppförstoringsmedel som playboybrudarna använder. Det funkade verkligen!! My gosh vilka läppar ja fick.






















Som sagt, miner är min specialité!
















































































































































Inga kommentarer: