torsdag 13 mars 2008

Sitter på jobbet å slöar. Trött å ont i huvudet har jag men vägrar gå å lägga mej!
Känns som de e de enda jag gör. Tränar och jobbar. Jag har faktiskt blivit riktigt duktig med träningen. 4-5 gånger i veckan blir det. Spinning, simning, box, löpning, styrka...you name it!!
Om jag ska analysera mej själv lite tror jag att ja tränar för å slippa tänka. De e så mycke ja har ångest över. saknar min familj och framförallt mina vänner. dom bor kvar i Göteborg och jag sitter i hålan och ugglar. Nicklas har mängder me kompisar och visst, ja umgås ju me dom me...men de e ju fortfarande hans kompisar!! Ja har inte fått så mycke kompisar io M¨s än å ända har ja ju bott här sen november...hmm...aja, de löser sej väl me tiden.

En polers har ja fått iaf=) på lördag verkar de som de blir melodifestivalen me Josse, ska bli kul. lite vin till de me så löser sej allt!

Inga kommentarer: